Як розробити систему оцінювання учнів.
Як розробити систему оцінювання учнів.   Формувальне, поточне, підсумкове оцінювання. Як ці різновиди оцінювання мають взаємодіяти та доповнювати один одного? А які особливості оцінювання учнів з ...
Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами.
Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами.   У сучасній практиці, в корекційній та реабілітаційній роботі, використовують арттерапію (ізотерапію, музикотерапію, ка...
Співпраця з фахівцями ЗДО
Співпраця з фахівцями ЗДО. Важливої умовою реалізації інклюзивного навчання та забезпечення її функціонування в повному обсязі є дотримання принципу партнерства між всіма учасниками команди супрово...
Індивідуальне навчання: кому підходить і як організувати
Індивідуальне навчання: кому підходить і як організувати.   Часом життєві обставини вносять серйозні корективи в процес навчання, або й переривають його, проте повна загальна середня освіта в Укра...