Навчалася в: Національному авіаційному університеті, спеціальність «Психологія», кваліфікація  – психолог;

Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, спеціальність «Психологія»;

Працювала в: Медичній гімназії № 33 з серпня 2014 р. по серпень 2018 р., займала посаду практичного психолога, педагога-організатора, вихователя ГПД, керівника гуртка «Волонтерський»;

Центр дитячого розвитку «Kids Dream» з серпня 2018 р. по березень 2019 р., займала посаду вихователя, педагога раннього розвитку;

Інклюзивно-ресурсний центр №9 з травня 2019 р. на посаді практичного психолога.

Сертифікати:

Сертифікат за проходження тренінгу «ТРВЗ для малюків, або Вчитись думати» від 16.09.2018 р.

Сертифікат за проходження тренінгу – практикуму «2 К – розвиток креативного та критичного мислення у дошкільнят» від 23.09.2018 р.

Сертифікат засвідчує, що Оропай Катерина Володимирівна опанувала курс «Мовлення дитини від народження до 4 років. Практикум для педагогів» від 23.02.2019 р. видана «Асоціацією дитячих центрів України».

Сертифікат засвідчує, що Оропай Катерина пройшла інтенсив для користувачів по роботі з комплексом діагностичних методик для ІРЦ ( Leiter – 3, WISC-IV, Conners – 3, PEP – 3, CASD), що проводився з 3 червня по 2 липня 2019 р. виданий Психодіагностичною асоціацією України.

Сертифікат виданий, Оропай Катерині Володимирівні, за проходження тренінгу « Психолого-педагогічний супровід дітей різновікових категорій методами арт-терапії» від 25.01.2020 р. Авторський курс Людмили Стреж.

Життєве кредо: «Успіх – це коли ти 9 разів упав, але 10 разів піднявся». Джон Бон Джові.

Інформація актуальна для батьків, педагогів, психологів котрі працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

Сьогодні ми поспілкуємося про методи візуальної підтримки, а саме візуальний розклад. Для того щоб правильно обрати найбільш вдалий вид візуальної підтримки, для розвитку сильних сторін дитини необхідно врахувати наступні компоненти, які впливають на процес навчання: розуміння і використання мови, короткочасна і довготривала пам’ять, розуміння послідовності подій, навички утримання уваги, мотивація, соціальні навички.

Виділяють наступні види візуальної підтримки (М. Коэн, П. Герхардт «Візуальна підтримка»): візуальний розклад, календар, перевірочні списки, комікси про спілкування, опорні схеми. Крім того можна використовувати колір, щоб виділити головні ідеї чи ключові слова. Зелений, жовтий, червоний колір, зазвичай використовується для маркування етапів дій: почати, зупинити, закінчити (додаток 1).

Зупинимося детально на  візуальному (додаток 2) розкладі (серія картинок чи надписів), що допоможе дитині з ООП ( зокрема дітям з розладами аутистичного спектру чи інтелектуальними порушеннями) стати більш самостійною при виконанні задач, які складаються з послідовних дій і здійснити декілька видів діяльності по порядку.

Картинки чи фото (1-2 на ст.) зазвичай вставляють в прозорі файли і розміщують файли в папку. Далі дитину навчають знаходити картинки, які відповідають тим чи іншим видам діяльності, і виконувати дії котрі на них зображені. Коли дитина знайомиться з візуальним розкладом, їй зазвичай потрібна велика кількість різних підказок, щоб навчитися слідкувати за розкладом і виконувати вказані в ньому дії, але з часом дитина навчиться використовувати цей вид візуальної підтримки, самостійно, виконуючи дії відповідно до візуального розкладу. На початку роботи з візуальним підкріпленням потрібно використовувати 1-2 картинки і збільшувати їх кількість по мірі того, як дитина засвоює навички користування візуальним розкладом. І найголовніше, наша мета, спільними зусиллями допомогти соціалізувати дітей з ООП та адаптуватися до життя в суспільстві.

Практичний психолог