Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами.

 

У сучасній практиці, в корекційній та реабілітаційній роботі, використовують арттерапію (ізотерапію, музикотерапію, казкотерапію, пісочну терапію, танцювальну терапію, драматерапію та інші).

Для цього потрібно створювати відповідні умови та надавати вчителям інструменти, які б могли працювати в межах інклюзїї.

У питанні інклюзивності музикотерапії, яка сприяє зниженню психоемоційного напруження, розвитку комунікативних навичок, дає можливість гармонізувати та розкрити творчий потенціал дитини, прогалину вирішила заповнити Всеукраїнська благодійна організація “Даун Синдром”.

За підтримки Українського культурного фонду цьогоріч фонд реалізував інформаційну кампанію про музичні здібності дітей із синдромом Дауна – “Музика – важлива, музика – можлива”. У її межах із серпня працює експериментальний музичний онлайн-гурток для таких дітей та їхніх сиблінгів (братиків і сестричок).

Педагоги проєкту, які мають понад 10-річний досвід роботи з дітьми із синдромом Дауна, готуючись до занять, зібрали багато теоретичних і практичних матеріалів, нотних вправ та іншої корисної інформації й розробили педагогічні рекомендації для знайомства з музикуванням дітей з ментальними інвалідностями.

У жовтні – Всесвітньому місяці поінформованості про синдром Дауна – буклет в електронному форматі розмістили у відкритому доступі, тож його може використати у своїй роботі будь-який педагог.

 

Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/vazhlyvo-j-mozhlyvo-yak-muzykuvaty-z-ditmy-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy/

 

Новини з: https://nus.org.ua/articles/vazhlyvo-j-mozhlyvo-yak-muzykuvaty-z-ditmy-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy/