Диференційоване навчання: навіщо і як проводити.

 

 

Як у звичайній школі забезпечити всіх дітей однаковою підтримкою, орієнтуватися на потреби, здібності й зацікавлення кожного?

Про це йдеться в безплатному онлайн-курсі про організацію інклюзивного освітнього середовища “Школа для всіх”, що створений Проєктом “Фінська підтримка реформи української школи” (“Навчаємось разом” + проєкт ЄС) і EdEra за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії.

“Нова українська школа” зібрала практичні поради щодо диференційованого підходу та кооперації від експертів курсу (а докладніше – у самому курсі).

Диференціація – це гнучкий спосіб коригувати методи навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини.

Традиційний шкільний підхід базується на тому, що весь клас отримує одне завдання. Натомість диференціація означає, що вчитель бере до уваги особливості кожного учня. Інструменти навчання й оцінювання мають бути справедливими та гнучкими, а також залучати до навчання всіх без винятку учнів.

Дітей не змушують адаптуватися до стандартних навчальних шаблонів, а навпаки – пристосовують шаблони до потреб учнів.

Починати вчителю рекомендують із рівня, який мають учні на початку, і поступово шукати шляхи, як поглибити їхні знання. Водночас треба гнучко ставитися до часу, застосовувати різні навчальні стратегії.

Єдиної методики диференційованого навчання немає. Проте до початку роботи потрібно чітко усвідомлювати кінцеву мету, а також визначити, що потрібно для її досягнення.

 

Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/dyferentsiojovane-navchannya-navishho-i-yak-provodyty/

 

Новини з: https://nus.org.ua/articles/dyferentsiojovane-navchannya-navishho-i-yak-provodyty/