“Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю.

У межах проєкту щодо підтримки в навчанні дітей з особливими освітніми потребами сайт “Нова українська школа” та ГО “Смарт освіта” в партнерстві з Міжнародним фондом “Відродження” провели онлайн-семінар, присвячений нюансам роботи з дітьми, які мають розлад гіперактивності та дефіциту уваги.

Розібратися з особливостями діагнозу та методиками роботи освітянам допомагав Євгеній Суковський, СЕО центру соціалізації та розвитку Чутливий Простір (Львів), психолог, МА корекційної освіти, автор книжки “Гіперактивний Розлад із Дефіцитом уваги в дітей. Порадник для батьків: питання та відповіді про причини, наслідки, методи допомоги”.

Читайте в статті про:

- природу розладу;

- що може статися, якщо не коригувати СДУГ;

- як учителю працювати з дитиною із СДУГ: головні принципи та рекомендації.

 

 

Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/nezruchni-dity-rol-uchyteliv-ta-shkoly-v-dopomozi-dityam-z-giperaktyvnistyu/

 

Новини з: https://nus.org.ua/articles/nezruchni-dity-rol-uchyteliv-ta-shkoly-v-dopomozi-dityam-z-giperaktyvnistyu/