“Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю.
У межах проєкту щодо підтримки в навчанні дітей з особливими освітніми потребами сайт “Нова українська школа” та ГО “Смарт освіта” в партнерстві з Міжнародним фондом “Відродження” провели онлайн-семінар, присвячений нюансам роботи з дітьми, які мають розлад гіперактивності та дефіциту уваги.
Розібратися з особливостями діагнозу та методиками роботи освітянам допомагав Євгеній Суковський, СЕО центру соціалізації та розвитку Чутливий Простір (Львів), психолог, МА корекційної освіти, автор книжки “Гіперактивний Розлад із Дефіцитом уваги в дітей. Порадник для батьків: питання та відповіді про причини, наслідки, методи допомоги”.
Читайте в статті про:
- природу розладу;
- що може статися, якщо не коригувати СДУГ;
- як учителю працювати з дитиною із СДУГ: головні принципи та рекомендації.
Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/nezruchni-dity-rol-uchyteliv-ta-shkoly-v-dopomozi-dityam-z-giperaktyvnistyu/