Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору

 

Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», є створення інклюзивного освітнього простору. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради, як забезпечити ефективну реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

 

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий і дуже важливий освітній документ для дитини з особливими освітніми потребами. Це, по суті, дороговказ для педагогів, керівництва школи та батьків дитини, що забезпечує індивідуалізацію навчання та за потреби модифікацію змісту навчального предмета (інтегрованого курсу). ІПР розробляється командою психолого-педагогічного супроводу дитини, щороку впродовж перших двох тижнів з початку навчання дитини та може коригуватись залежно від результатів моніторингу. Директор школи входить до команди супроводу і йому обов’язково треба розуміти принципи і алгоритми підготовки ІПР, щоб забезпечити якість цього процесу.

 

Що директору важливо знати та які процеси проконтролювати, щоб забезпечити ефективну реалізацію ІПР та якісне інклюзивне навчання?

 

Детальніше за посиланням:  https://osvita.ua/school/inclusive_education/84473/

 

 

Новини з:  https://osvita.ua/school/inclusive_education/84473/