Як навчати дитину з порушеннями зору:

рекомендації для створення освітнього простору і навчальних матеріалів.

 

Не фізичні порушення створюють обмеження, а умови життя, які може запропонувати суспільство людям з інвалідністю. Рівні можливості досяжні лише в тому суспільстві, де немає дискримінації осіб з інвалідністю словами й діями інших людей.

Віра Ремаржевська – кандидатка педагогічних наук, доцентка й засновниця та заступниця директора з методично-експериментальної роботи НРЦ “Левеня”. Вона виховала незрячу з народження доньку, яка успішно закінчила школу, здобула вищу освіту й нині працює психологом.

Під час онлайн-трансляції про організацію освітнього процесу в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору, вона розповіла про:

- деякі особливості створення індивідуальної освітньої й індивідуальної програми розвитку;

- адаптації й модифікації для дітей із порушенням зору;

- як організувати простір для дітей із порушенням зору;

- особливості навчання і створення освітніх матеріалів;

- рекомендації для навчання.

 

Детальніше за посиланням: https://nus.org.ua/articles/yak-navchaty-dytynu-z-porushennyamy-zoru-rekomendatsiyi-dlya-stvorennya-osvitnogo-prostoru-i-navchalnyh-materialiv/

 

Новини з: https://nus.org.ua/articles/yak-navchaty-dytynu-z-porushennyamy-zoru-rekomendatsiyi-dlya-stvorennya-osvitnogo-prostoru-i-navchalnyh-materialiv/